Jön a MÁV új alkalmazása, amivel visszakapjuk a jegy árát, ha késik a vonat

Késésbiztosítás esetén automatikusan visszajár majd az appban vásárolt jegyek árának a fele.

Jön a MÁV új alkalmazása, amivel visszakapjuk a jegy árát, ha késik a vonat

Az új alkalmazás az év során fokozatosan éri majd el a teljes funkcionalitást, a tesztelés során és az áprilisi premiert követően először a leggyakrabban igénybe vett funkciókat kínálja a felhasználóknak korábbinál egyszerűbben, gyorsabban és korszerűbb felhasználói környezetben – írja oldalán a vasúttársaság.

Az új app a leggyakrabban használt funkciókkal indul, amely a – néhány hetente érkező frissítések során – az év végéig éri majd el a teljes funkcionalitást, amikor immár az utazás megtervezésétől a jegyek megvásárlásán és bemutatásán át az ügyfélszolgálati, tájékoztatási csatornákig minden funkciót hozzáférhetővé tesz a felhasználók számára.

Az új mobilalkalmazást a weboldalas értékesítési felületen (jegy.mav.hu), továbbá a régi mobilalkalmazáshoz igényelt jelenlegi felhasználónévvel és jelszóval is lehet használni, így például a jegy.mav.hu oldalon megvásárolt díjtermékek az új MÁV+ appban is bemutathatók, de hamarosan gyors és kényelmes Facebook-, Apple-, illetve Google-fiókos bejelentkezésre is lehetősége lesz a felhasználóknak.

Többek között gyors, közvetlen vármegye- és országbérlet, illetve Magyarország24 és Vármegye24 napijegyvásárlással és bérletbemutatással indul a MÁV+. Egyszerűbb a helyjegyvásárlási folyamat is, mint a jelenlegiben, és nem kell bérletigazolványt sem használni, beállítani.

Az útvonaltervezéseket összevonják, azaz már nemcsak busszal vagy csak vonattal tervezhetjük meg az eljutásunkat, hanem ezek kombinációjával is.

A fizetési lehetőségeket bővítik: a SimplePay-en keresztül a qvik, ApplePay és GooglePay fizetési módokat is elérhetővé teszik. Nyárig még érkeznek például a klímás járatokkal való útvonaltervezést segítő funkciók, továbbá a 10 vállalás egyik legfontosabbja, a késésbiztosítás. Ennek kapcsán

a visszatérítés leggyorsabb és legkényelmesebb módja az új mobilalkamazás lesz; már csak ezért is megéri majd használni a MÁV+ appot,

de kárpótlás természetesen mindenkinek jár, aki 20 percnél nagyobb késést szenvedett el valamelyik járatunkon, függetlenül attól, hogy online, pénztárban vagy automatában vette a jegyét.

A MÁV szerint januárban pontosabbak voltak a vonatok, mint korábban