Orbán Ráhel babaholmikat árusító üzlete szülinapos volt.

A legidősebb Orbán-lány nem aprózza el a születésnapot

Orbán Ráhel az a fajta anyuka, aki akkor és ott dolgozik, amikor és ahol tud. Legalábbis ezt állítja magáról a miniszterelnök lánya, a milliárdokat bezsebelő Tiborcz István felesége. Az Odu Store vezetője az üzlet születésnapja alkalmából szervezett partit, amelyen a Blikk munkatársainak nyilatkozott a bababoltról.

Az üzletasszony az interjú során hangsúlyozta, hogy nem rövidtávra terveznek. Mint mondta, sosem volt célja, hogy celebbé váljon. Ugyanakkor úgy hiszi, hogy értéket teremtenek és inspirálnak másokat, erre pedig a közösségi oldalak, például az Instagram kiváló lehetőséget nyújt.

Hozzátette, reméli, hogy a jövőben sokkal több edukációra alkalmas tartalmat tudnak majd megosztani a különböző platformokon. Mindemellett úgy látja, nem tanácsokat kell osztogatni az anyukáknak, ahelyett mindenkinek a saját élményeit, tapasztalatait kell megosztania másokkal.

Orbán Viktor gyermeke mellesleg a Balaton partján is megnyitotta bababoltját még tavaly nyáron. A második üzlet Szántódon kapott helyet, a Mövenpick BalaLand Resort és Family Parkban.

Orbán Ráhel csapata kínos bakit követett el

A miniszterelnök lánya bár friss interjújában lelkesen beszélt a bizniszről, legutóbbi nagy dobása nem aratott osztatlan sikert. Országszerte felháborodást keltett a hazai és nemzetközi influenszerek budapesti parádézása, amelyben Tiborcz István felesége is vastagon érintett. A kommentelők cunamiként zúdították haragjukat kedvenc tartalomgyártóikra, amiért nem tüntették fel, hogy budapesti helyszíneken készültek a főváros promotálására szánt képek és kisfilmek.

A Magyar Turisztikai Ügynökséghez kapcsolódó esemény célja a turisztika fellendítése volt, ám hiba csúszott a gépezetebe. Olyannyira, hogy akadt olyan külföldi, fizetett influenszer, aki azt sem tudta, melyik városban tartózkodik épp.

(Nyugati Fény nyomán)