Elege lett ebből.
Az MBH Bank új informatikai rendszerében nem működik rendesen az utalás vállalati ügyfeleknek. A pénzintézet vezetése ugyan azt mondta, hogy csak egyedi esetekről volt szó és azokat is megoldották már, a minap mégis további fennakadásokról kellett beszámolnunk.
Egy dühös ügyfél a Nyugati Fénynek arról számolt be, hogy a problémák nemcsak a vállalati, hanem
a lakossági ügyfeleket is érintik.
Mint csütörtök este írta: „lakossági ügyfélként ma a 3 utalásból 1 ment el, a másik 2 függőben van. Az egyik a NAV-nak menne, mert ugye járulékfizetési határidő van”.
„A banknál a call centernek fogalma sem volt a hibáról, a dühös ügyfelektől értesültek a problémáról.
Azt mondták várjunk,
ne küldjük el újból a pénzt, mert az összezavarhatja a rendszert.
Ennél jobban??”
– fogalmazott.
A dühös ügyfél azért is aggódik, mert október 12-ig kellett az adóhatóságnak elutalni a járulékokat, mint írta, nem tudja, hogy elment-e az utalása csütörtökön éjfélig, „a NAV meg majd biztos elnéző lesz, hát persze”.
„Lehet bankot váltani”
– zárta a levelét.