Elege lett ebből.

Az MBH Bank új informatikai rendszerében nem működik rendesen az utalás vállalati ügyfeleknek. A pénzintézet vezetése ugyan azt mondta, hogy csak egyedi esetekről volt szó és azokat is megoldották már, a minap mégis további fennakadásokról kellett beszámolnunk.

Egy dühös ügyfél a Nyugati Fénynek arról számolt be, hogy a problémák nemcsak a vállalati, hanem

a lakossági ügyfeleket is érintik.

Mint csütörtök este írta: „lakossági ügyfélként ma a 3 utalásból 1 ment el, a másik 2 függőben van. Az egyik a NAV-nak menne, mert ugye járulékfizetési határidő van”.

A banknál a call centernek fogalma sem volt a hibáról, a dühös ügyfelektől értesültek a problémáról.

Azt mondták várjunk,

ne küldjük el újból a pénzt, mert az összezavarhatja a rendszert.

Ennél jobban??

– fogalmazott.

A dühös ügyfél azért is aggódik, mert október 12-ig kellett az adóhatóságnak elutalni a járulékokat, mint írta, nem tudja, hogy elment-e az utalása csütörtökön éjfélig, „a NAV meg majd biztos elnéző lesz, hát persze”.

Lehet bankot váltani

– zárta a levelét.