Reméli, hogy tegeződhetnek még a világsikerek után.
Sebestyén Balázs így reklámozza felesége új ruhamárkáját
Sebestyén Viktória, Sebestyén Balázs rádiós műsorvezető felesége saját divatmárkát indít – derült ki Instagram-bejegyzéséből, amelyen már a saját maga által tervezett ruhadarabot viseli.
Sebestyén Viktória hosszú ideje televíziós és rádiós szakemberként dolgozik, a Rádió 1 Balázsék című műsorának egyik szerkesztőjeként. Azonban most egy új kihívást talált magának.
Egy Instagram-bejegyzéséből derült ki, hogy új ruhamárkát indít barátnőjével, a darabokat pedig ők maguk tervezik.
Most még csak mi hordjuk, nemsokára akár Ti is
– írta fényképéhez, amelyen valószínűleg már a saját maga által tervezett ruhadarabot viseli.
A bejegyzés megtekintése az Instagramon
Sebestyén Viktória azt is hozzáfűzte, hogy hat nap múlva kerülhet sor az indulásra.
A márka promóciójába Balázs is beszállt, aki Facebookon tette közzé felesége és barátnői által készített ruhadarabok képeit, illetve egy érzelmes, elismerő szöveget is fűzött a bejegyzéséhez:
„Gyönyörűek lettek a ruhák, nagyon büszke vagyok rád @vikisebestyen . Álmodtatok egy nagyot, és időt, energiát nem kímélve, megcsináltátok! 👍😊 azért ha világmárka lesz, remélem még tegeződhetünk..😊 drukkolok nagyon, legyen sok örömötök benne! @stylvia.szilagyi @kois.fashion
Webshop:www.kois.hu”
”
A ruhadarabokat egzotikus, színes bőrű, külföldi modellekkel reklámozzák, a termékeket pedig az andalúziai spanyol városokról, illetve külföldi helyszínekről nevezték el. Feltehetően a dinamikusság és a világmárka sugallatával szeretnék emelni az üzlet színvonalát.
A ruhák ára 30.000-70.000 forint között mozog, amely messze van a közismert „fast-fashion” boltok árkategóriájától, tehát a márka célközönsége is a tehetősebb réteg.
Forrás: index.hu
Kiemelt kép: Sebestyén Balázs hivatalos odala/Facebook