Orbán Ráhel szerint valami hiányzik.

Budapesten egy jó ideje már a turisták összetételén, nem pedig azok számán kellene dolgozni a BDPST Group szerint, amelynek célja, hogy a főváros ne csak olcsó desztinációként és bulihelyszínként éljen a köztudatban. Minderről Orbán Ráhel, a cég kreatívigazgatója beszélt a napokban a turizmus.com-nak.

Kapcsolódó: Elkészült Orbán Ráhel botrányt kavaró imázsfilmje: De mit keres egy fehér ló az Opera lépcsőjén?

A miniszterelnök lányától hangosak a hírek

Orbán Ráhel az a fajta anyuka, aki akkor és ott dolgozik, amikor és ahol tud. Legalábbis ezt állítja magáról a miniszterelnök lánya, a milliárdokat bezsebelő Tiborcz István felesége. Az Odu Store vezetője az üzlet születésnapja alkalmából szervezett partit a hetekben. Akkori interjújában lelkesen beszélt a bizniszéről, pedig legutóbbi nagy dobása nem aratott osztatlan sikert.

Országszerte felháborodást keltett a hazai és nemzetközi influenszerek budapesti parádézása, amelyben Tiborcz István felesége is vastagon érintett.

A Magyar Turisztikai Ügynökséghez kapcsolódó esemény célja a turisztika fellendítése volt, ám hiba csúszott a gépezetbe. Olyannyira, hogy akadt olyan külföldi, fizetett influenszer, aki azt sem tudta, melyik városban tartózkodik épp.

Kapcsolódó: Mit művelt már megint Orbán Ráhel? A miniszterelnök lányától visszhangzik fél Buda

Mit mond most a karmelita urának lánya?

„Kellenek a hátizsákos turisták, de figyelni kell, hogy nyissuk az ollót és teret engedjünk más célcsoportok számára is”

– fogalmazott, hozzátéve, hogy Budapesten meglátása szerint

hiányzik a luxusvásárlás lehetősége,

ez pedig többek között a szép üzletek felkeresését, a kirakatnézegetést is magába foglalja.

Szót ejtett a Hotel Dorotheáról is. A luxusszálló kapcsán korábban úgy fogalmazott a miniszterelnök lánya, hogy az épület felújítása, a tervezés során sok kötöttségnek kellett eleget tenniük. A hotelnek ugyanis tükröznie kell a jövő történetét, a kapcsolatteremtést, a meglepetést, a váratlan utazást, ám az iróniát és a szemtelenséget is.

A Dorothea kapcsán Orbán Ráhel most úgy fogalmazott, hogy az nem luxushotel, ugyanakkor a Marriott Autograph Collection brandjének top szállodája lett, az elérhető, megfizethető luxust képviseli.

„Egy ugyanilyen színvonalú és lokációjú szállodáért Párizsban ma egy nullával többet kell fizetni”

– jegyezte meg az árazással összefüggésben.

„A Dorothea még nincs kész, a jövőben a szálloda és a benne lévő éttermek helyzetét egyaránt szeretnénk megszilárdítani”

– fogalmazott Tiborcz István neje, aki azt is elárulta, milyen teendőkkel tekintenek a következő 3 évre. Mint részletezte, be kell fejezniük az egykori Mahart-házban lévő, hosszú távú kiadásra szánt lakásokat, valamint az épület tetején egy éttermet nyitnának.

Kapcsolódó:

Visszacsapott a bumeráng: Orbitális bakit követtek el Orbán Ráhelék a fővárosi hacacáréjuk során

Már a látszatra sem ad: Így dörgöli az arcunkba Orbán Ráhel, hogy multimilliárdos lett (+fotó)