Mik vannak!
Egy evőeszköztartót szeretett volna visszavinni az egyik vásárló a budapesti, Örs vezér téri IKEA-ba. Mialatt várakozott az ügyfélszolgálatnál, a férfi felvett egy telefonhívást, majd amikor sorra került, türelmet kért a hívótól, hogy az áruház munkatársával megbeszélhesse, hogy mit szeretne, és hogyan kéri a visszatérítést – közölte az rtl.hu.
A cikk szerint az ügyintézőt az zavarhatta, hogy a férfi telefonnal a kezében lépett a pulthoz. A reklamáló otthon vette csak észre, hogy a visszáru-bizonylaton a vevő neve helyett a
„TELEFONÁLÓ F*SZ”
megnevezés szerepelt.
A férfi hozzátette,
„Persze, bosszankodtam, de azért napokig nem fogom cipelni”
Azonban egy online reklamáció formájában jelezte az IKEA-nak, hogy a történtek meglehetősen megváltoztatták az áruházláncról kialakult eddigi pozitív képét. Az ügyfélszolgálat elnézést kért a történtekért, és egy kétfős ebédmeghívást ajánlott fel a férfinak az áruház éttermében, fájdalomdíjként.
Forrás: 24.hu
Kapcsolódó videó itt.